Kierowcy coraz chętniej korzystają z serwisów należących do sieci, ponieważ są one kojarzone z wysoką jakością usług i dbałością o satysfakcję klientów. Niezależny serwis przystępujący do grupy działającej pod wspólną marką zyskuje zatem mocniejszą pozycję rynkową i często również szerokie wsparcie biznesowe. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą dla serwisów.
Kierowcy coraz chętniej korzystają z serwisów należących do sieci, ponieważ są one kojarzone z wysoką jakością usług i dbałością o satysfakcję klientów. Niezależny serwis przystępujący do grupy działającej pod wspólną marką zyskuje zatem mocniejszą pozycję rynkową i często również szerokie wsparcie biznesowe. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą dla serwisów.
Filozofia Partner Opony Polska zakłada wspólne działanie wszystkich udziałowców, ukierunkowane na budowę silnej i dobrze rozpoznawalnej marki POP, poprzez stały rozwój i podnoszenie jakości usług w serwisach sieci. W tym celu każdy udziałowiec otrzymuje znaczące wsparcie w obrębie wielu obszarów zarządzania firmą.
Najważniejsze korzyści dla naszych serwisów obejmują:
Atrakcyjne warunki handlowe u dostawców towarów i usług.
Ogólnopolskie umowy z klientami flotowymi.
Oprogramowanie do zarządzania magazynem depozytowym.
Ponadregionalną reklamę i wsparcie marketingowe.
Wymianę doświadczeń i informacji gospodarczych pomiędzy udziałowcami.
Szkolenia branżowe z zakresu zarządzania firmą i wiedzy technicznej.
Przystąpienie do sieci Partner Opony Polska zwiększa zdolność konkurencyjną serwisów i wspiera ich rozwój.
Oprócz kilku ogólnych warunków jakie powinien spełniać serwis przystępujący do sieci POP (odpowiedni standard budynków i wyposażenia technicznego, lokalizacja, wykwalifikowany zespół itp.), oczekujemy zaangażowania we wdrażanie rozwiązań budujących markę Partner Opony Polska.
Najważniejsze obszary współpracy obejmują: